Klachtenregeling
Thuiszorg Popal heeft een klachtenregeling voor zorgvragers en vertegenwoordigers. Wij registreren alle vragen, verzoeken om verbetering en meldingen die bij ons binnenkomen. Thuiszorg Popal biedt de mogelijkheid om kritisch te kijken naar de zorgverlening en om de kwaliteit van zorg- en dienstverlening te verbeteren. Onze voorkeur gaat er naar uit dit te doen met de betrokkene zelf, want we gaan ervan uit dat klachten zoveel mogelijk worden opgelost waar ze zijn ontstaan. Uw eerste aanspreekpunt is dan ook ons kantoor waaruit de zorg – en dienstverlening wordt aangeboden. Als er problemen of misverstanden zijn die niet kunnen worden opgelost, dan kunt u deze bespreken met de interne klachtenfunctionaris van zorg kwaliteit. Wanneer u juist erg blij met ons bent en ons een compliment wilt geven horen wij dat ook graag.
Erisietsmisgegaan.nl
Thuiszorg Popal werkt samen met de organisatie ‘er is iets mis gegaan’, betreft de klachtenregeling voor cliënten. Deze organisatie wordt ondersteund door de consumentenbond. Als de klacht niet tot tevredenheid wordt opgelost, of als uw voorkeur de klacht niet via Thuiszorg Popal te laten lopen is, dan kan deze direct via de website www.erisietsmisgegaan.nl aangemeld worden.
Via deze website wordt u stap voor stap uitgelegd hoe u uw klacht kunt oppakken.
Heeft u een klacht met betrekking tot privacy, dan kunt u er voor kiezen deze te melden via www.erisietsmisgegaan.nl of rechtstreeks bij de autoriteit persoonsgegevens. Kijkt u hiervoor op de website www.autoriteitpersoonsgegevens.nl